vrijdag 17 oktober 2008

De grote clubactie

Ze is er vol voor gegaan. Eindeloos is ze langs de deuren gegaan om loten te verkopen voor de Grote Clubactie. Een paar weken geleden moest ze ze inleveren. En vandaag is haar glorieuze moment: op streetdance heeft ze gehoord dat ze de meeste loten heeft verkocht. Maar liefst 29!

Dolenthousiast komt ze binnen. "We hebben een Wii gewonnen!" E. komt er achteraan. "Nee, je hebt nog niet gewonnen, je maakt kans om te winnen." Het mag de pret niet drukken. Alleen al het feit dat ze kans maakt om de Wii te winnen, brengt haar in feeststemming.

Als ik mijn loten in ontvangst neem, zie ik dat ik nu ook kans maak om verschillende leuke dingen te winnen. €100.000,- of €10.000,-. Leuk allebei. Maar ik neem ook genoegen met de derde prijs: een rondreis van 16 dagen door Griekenland voor twee personen. Liever dat dan de wintersport voor vier personen of een citytrip naar Praag voor twee personen. Wintersport trekt me niet zo en in Praag zijn we al geweest.

Wat een kansen, wat een mogelijkheden en dat voor maar €2,50! Op 20 november weet ik wat het gaat worden: een ton of de rondreis door Griekenland.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten