maandag 24 november 2008

Bad met warme chocolade

Ik ben geen fan: niet van Eros Ramazotti en ook niet van mediterrane mannen. Ooit reisden E. en ik bijna vier weken door Italië. Geen aantrekkelijke man tegen gekomen. Ja, E. natuurlijk, maar daarvoor had ik niet naar Italië hoeven gaan. Ooit had ik een aquajogbadjuf die Eros Ramazotti een 'lekker ding' vond. Dus werd er heel wat afgesjokt op Eros. Nee, ik vind Eros dus geen lekker ding. Bepaald niet. Maar Italiaans vind ik wel heel lekker klinken. Een aantal jaren geleden gingen we naar een congres, waar een Italiaan bij een van de posterpresentatiesessies voorzitter was. Het was het absolute hoogtepunt van dat meerdaagse congres. Hij vrat de microfoon bijna op, terwijl hij in Italian English in de microfoon uitstootte: You'v gotta fiva minutes. No morra, juste fiva minutes. En vanmorgen, zo aan het begin van de werkweek kwam Eros samen met Anastacia even de auto binnen. En dat was heerlijk: alsof je in een bad met warme chocolade stapt.
En dit was een van de favorieten van de badjuf.


Er staan nog veel meer filmpjes met nummers van Eros op YouTube, maar dat zijn allemaal Eros Ramazotti officials en die zijn geblokkeerd voor plaatsing op een blog.

1 opmerking: