vrijdag 25 maart 2011

Next level


Het is alweer een tijd geleden dat ik in het winkelcentrum werd gerecruteerd voor productonderzoek. Inmiddels heb ik al verschillende reclame-acties beoordeeld. Deze week bereikte ik de 'next level'. Ik mag nu bezig met het echte werk. Ik kreeg namelijk een pakje thuisbezorgd met twee zakjes met wasmiddel en twee flesjes met schoonmaakmiddel. Bij het pakje een brief met het verzoek deze producten te beoordelen. Ik kreeg daarvoor de dag ervoor een link via de mail. Het verzoek is om binnen een week alle producten te testen. Het wasmiddel moet ik droog ruiken, vervolgens de vochtige was en dan tenslotte de opgedroogde was. Ook moet ik aangeven of ik vind dat het product er aantrekkelijk uitziet. De poeder zit in een doorzichtig zakje. De beoordeling betreft dus puur de poeder op zich.

Na al die testjes ben ik er inmiddels achter gekomen dat ik geschikt ben als proefpersoon. Ik vind namelijk overal wel wat van. Tot mijn eigen stomme verbazing kan ik zelfs zeggen of ik het poeder er aantrekkelijk uit vind zien. Je houdt het toch niet voor mogelijk.

Het eerste zakje wasmiddel heb ik inmiddels getest: droog vond ik het niet lekker ruiken, een beetje chemisch. Tot mijn verrassing rook de natte was direct uit de machine wel lekker en ook opgedroogd ruikt de was lekker. Het poeder ziet er wat mij betreft minder aantrekkelijk uit dan het tweede zakje dat ik nog moet gebruiken; dat bevat lichtblauwe korreltjes, terwijl deze donkerblauw zijn. Het schoonmaakmiddel ruikt te sterk naar eucalyptus. Dat lijkt me meer geschikt voor neusverstoppingen dan voor schoonmaakwerk. Bij het schoonmaakmiddel vind ik de donkere blauwe kleur gek genoeg wel aantrekkelijk. Dit alles meld ik op de vragenlijst. Ik ben heel tevreden over mijn analyse. Volkomen terecht dat ik gepromoveerd ben naar de next level.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten