donderdag 1 maart 2012

Bewijs dat je geen robot bent

Ik ben druk doende met het terugplaatsen van de berichten van mijn vorige weblog naar mijn nieuwe account bij Blogger. Dat moet handmatig, één voor één. Maar ik heb tenslotte vakantie, dus waarom niet? Inmiddels heb ik zo'n 160 berichten teruggeplaatst: knippen, plakken, labelen en terugzetten op de datum dat het ooit geplaatst werd.


160 berichten, dat is ruim 10% van alles wat ik ooit heb geschreven. Van de 1500 berichten denk ik de helft terug te plaatsen. Niet alles hoeft terug, want wat ik ooit heb geschreven over ziekenhuisseries of andere favoriete series in 2007, dat geloof ik nu wel. Dat kan best in het archief blijven. Dus ik heb naar schatting nog zo'n 40% te gaan.


Als ik op een dag 50 berichten plaats, wordt Blogger achterdochtig, getuige de boodschap: Bewijs dat je geen robot bent. Dat moet ik dan bewijzen door een nonsenstekst over te typen. En zo makkelijk is het helemaal niet om te bewijzen dat je geen robot bent! Tenminste voor mij niet, want ik kan de vervormde teksten maar met moeite lezen. Als ik voor bericht nummer 51 'onloweb onplegi' heb ingevuld, voor bericht 52 'nandsSe ultyps', voor bericht 53 'apandi pubsel' en voor 54 'ememe orrad', zet ik er maar een punt achter voor vandaag.


Morgen weer verder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten