dinsdag 15 mei 2012

Schouderklopje voor jezelf

Een 9 heeft ze op aardrijkskunde. En dat vindt ze terecht een enorme prestatie. "Heb je mijn berichtje op facebook gekregen?", vraagt ze als ik thuiskom. Nee, ik kom net van het werk en dan kijk ik niet voortdurend op mijn telefoon, dus ik heb het berichtje nog niet gezien. "Ik heb een 9 op mijn aardrijkskunde!!!!", zegt ze. En zo staat het dus ook in mijn telefoon: met veel uitroeptekens. "Nou geweldig, fantastisch, ik ben trots op je", zeg ik. Maar blijkbaar zag ze dat ook graag nog even zwart op wit, want later zie ik dat er vanaf mijn iphone is gereageerd op haar berichtje - en ik was het niet. "Goed zo meisje :)", luidt het berichtje. Een schouderklopje voor haarzelf. Daar stel ik mijn telefoon graag voor beschikbaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten