donderdag 27 september 2012

Jaaaaa, jaaaaa

In een vlaag van verstandsverbijstering ben ik bij de vorige reeks fan geworden van Boer zoekt vrouw. Als fan werd er in vooruitblikkende filmpjes voor mij dan al halverwege de week een tipje van de sluier gelicht. Destijds maakte ik daar ook gebruik van, maar inmiddels ben ik mijn wachtwoord natuurlijk allang vergeten. Maar ik krijg nog wel steeds nieuwsflitsen van Boer zoekt vrouw. Die heb ik in de periode dat er geen afleveringen waren zo'n beetje genegeerd. Maar nu de afleveringen weer zijn begonnen, is mijn interesse gewekt.

Al moet ik eerlijk zeggen dat ik het wel een beetje kwijt ben. Ik vind de boeren ook minder leuk. Bij de vorige reeks kon ik goed voorspellen wie er zouden worden gekozen en wie er verder zouden gaan. Maar deze keer laten mijn koppelcapaciteiten me behoorlijk in de steek.

Want wie had ik aan Henrieke gekoppeld? Bert, de veearts, leek mij de ideale partner. Maar laat ik nu net een nieuwsbrief krijgen met een koppeling naar een filmpje waarin Bert haar verzoekt om hem bij het keuzemoment weg te sturen!?! En dan komt hij met een lullig tekstje als "Het gaat niet om jou, maar om de hele situatie." Jaaaa, jaaaa, zeg ik dan als rechtgeaarde Groningse.

Kijk zelf maar. http://boerzoektvrouw.kro.nl/seizoenen/2012/afleveringen/30-09-2012.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten