zondag 31 maart 2013

Voor een stralende ster!



Vanmorgen lezen E. en ik onze vakliteratuur. Ik neem de C, het communicatieclubblad door en E. neemt de Adformatie tot zich. Als we iets interessants tegenkomen, delen we dat meestal met elkaar. Vanmorgen ziet E. iets interessants: hij leest een berichtje over een tarrelkam. Ik wist niet van het bestaan van de kam en eerlijk gezegd wist ik ook niet van het bestaan van het probleem waar de kam voor is bedoeld. Ik ben zelf namelijk zeer licht behaard. E. wijst me het stukje aan en dan lees ik het volgende:

'...Al jarenlang kregen wij vanuit de samenleving de vraag of er niet wat bedacht kon worden op Nederlands nr. 1 uiterlijke verzorgingsproblematiek: klonterig anusdons ofwel tarrels (ook wel klaboestabeertjes genoemd en dingleberries of kling-ons).' Met deze vraaggestuurde innovatie kam je eenvoudig alle tarrels uit je anusdons. De pay-off bevat de merkbelofte: 'De tarrelkam, voor een stralende ster!'
Die merkbelofte getuigt wel van gevoel voor humor. Met een like op facebook kun je zomaar in het bezit raken van zo'n prachtige tarrelkam. Maar tot nu toe hebben maar 17 mensen het aangedurfd om het te liken. Het lijkt eerlijk gezegd ook wel erg veel op een vroege 1 april-grap. Maar hoe dan ook, ik heb een heleboel bijgeleerd: het bestaan van een heel nieuw fenomeen en maar liefst vier woorden waar ik nog nooit eerder van gehoord heb. Lang leve het vrije ondernemerschap!

3 opmerkingen:

  1. supporters van Akkrum Zuid gebruiken de tarrelkam graag en veel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat waren dan vast die 17 likes op facebook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier kun je hem bestellen :

    http://link.marktplaats.nl/640553862

    :)

    BeantwoordenVerwijderen