vrijdag 19 april 2013

Creatief met ***cupcakes

"Kijk oranje popcakes!", zegt de jongste die in de Hallo Jumbo zit te bladeren."Je ziet ze echt overal." Ze is er sinds ze zelf een popcakemaker heeft bovenmatig in geïnteresseerd. "Ja", zegt E. "Dat stond deze week ook in de NRC. Popcakes zijn nu populairder dan cupcakes." Dat is wel bijzonder als je nagaat hoe populair cupcakes zijn. Die zie je namelijk ook in alle vormen en uiteenlopend gedecoreerd voorbijkomen. De jongste schiet in de lach. "Weet je nog wel, die foto die ik je laatst stuurde?", zegt de jongste. Hoe zou ik het kunnen vergeten. Het waren cupcakes gedecoreerd als vagina's, echte kutcakes zeg maar. "Ja tuurlijk weet ik dat nog", zeg ik. "Maar bij welke gelegenheid serveer je die? Wanneer past zoiets nou?", denk ik hardop. "Bij de presentatie van de bundel Kutgedichten?"*, zegt E. Ja, dat zou een goede gelegenheid zijn geweest. En dan schiet mij er ook eentje te binnen: "Of bij de Vaginamonologen", vul ik aan. Maar goed, hier thuis zie ik er vooralsnog geen gelegenheid voor.



Duidelijk geen sprake van een Brazilian wax.















Verzamelbundel met gedichten over het vrouwelijke geslachtsorgaan, uitgegeven bij Uitgeverij De Passage

Geen opmerkingen:

Een reactie posten