maandag 6 mei 2013

Spannende plaatjes


Ik blog nu al jaren en sinds ik actief ben op facebook, deel ik daar mijn blogjes ook. Dat wordt je heel gemakkelijk gemaakt. Gewoon even op het F-je drukken en je krijgt direct een link naar facebook. Als je wilt kun je nog een tekstje toevoegen. En je kunt kiezen welke foto je wilt gebruiken. De foto van de kop van mijn blog is er altijd bij en als je een foto bij het stukje plaatst, dan is dat ook nog een keuzemogelijkheid. En dan is er vaak nog een derde keuzemogelijkheid. Maar daar blijft het bij. Ik kan niet willekeurig kiezen. Facebook beïnvloedt dat dus. En volgens mij hebben ze daar een voorkeur voor spannende plaatjes. Want wat valt me op? Al tijden is mijn derde keuzemogelijkheid de foto van de gymnastische slangenvrouw die ik plaatste bij het blogje Het is niet best met mij. Iedere keer zie ik die foto weer voorbijkomen. Zou ik het dan toch maar moeten gaan proberen?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten