maandag 15 juli 2013

Op de een of andere manier

Vandaag krijg ik de eerste nieuwsbrief van Rock Ink binnen. Leuk! Rock Ink is een mini-uitgeverij met allemaal uitgaven over muziek en literatuur, gratis digitaal beschikbaar gesteld. E. is een van de mannen van Rock Ink, dus een echte verrassing is het niet voor mij, deze nieuwsbrief.  Ik moet dan ook wel lachen om de omschrijving onderaan de nieuwsbrief We sturen deze nieuwsbrief omdat we op de een of andere manier het idee hebben gekregen dat u geïnteresseerd zult zijn in ons aanbod. Met name dat 'op de een of andere manier' vind ik leuk, dat doet het 'm. Mochten ze die indruk van jou niet hebben en lijkt het je ook leuk om de nieuwsbrief te ontvangen? Klik dan op de onderstaande link. Even kijken op de website www.rockink.nl kan natuurlijk ook, daar vind je de link ook.

Zet mij ook op de verzendlijst


Geen opmerkingen:

Een reactie posten