zaterdag 31 augustus 2013

Erg vermakelijk

Je kunt je natuurlijk ergeren aan de reclame die dagelijks voorbijkomt. En dat doe ik dan ook wel, behalve die op facebook. Die vind ik toch wel erg vermakelijk. Soms ben ik zelfs in de verleiding om erop te klikken. Maar tot nu toe heb ik me weten te beheersen. Anders word je voor je het weet overspoeld met reclame over het onderwerp. Niet dat dat nu niet het geval is, want rimpelreclames en afvalreclames vliegen me ook zonder een enkele klik om de oren.
Aangezien ik me er zo over vermaak is het natuurlijk jammer dat ik daar alleen maar van kan genieten. Dus deel ik het graag.
 
Vet Verbrandende Vruchten

Met name die gekke tip maakt dat ik zou willen klikken.


Als dit fruit is...


Zelfs mijn eventuele hond verdenken ze van overgewicht.

Met deze vrouw is toch meer aan de hand.

1 tip? JONGERE HUID!
Dit ziet eruit als kit. En ik ken kit. Nou heeft dat natuurlijk de eigenschap om kiertjes te dichten, maar om het dan maar op je gezicht te smeren...



Ontdek de kleur nagellak die bij jou past en Win een ICI Paris XL cadeaubon t.w.v. €450!
Leuk! Nooit over nagedacht dat je nagellaktesters had! In plaats van op dieren dan zeker.



Hij is wel leuk, maar niet zo leuk als E. natuurlijk. Te metro voor mij denk ik. Gezien de uitsnede van de foto: zou hij lijden aan mannelijke kaalheid? Ik denk het. Niet dat dat verkeerd is: een beetje kerel verliest zijn haar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten