dinsdag 17 september 2013

Kleine-voeten-sensatie

Het is nu toch echt herfst. Vanmiddag had ik een bijeenkomst, waarbij even flink geventileerd werd en voor het eerst dacht ik: "Hmm, fris". En direct daarna: "Lekker!" De herfst is in aantocht. Je merkt het aan alles. Ik hou ervan dat het frisser wordt. De keerzijde is dat ook de tijd van de zomerschoenen voorbij is. Dit weekend ruimde ik ze op. Niet dat ze ver weg zijn, maar ze zijn toch even op het tweede plan gezet. Dus vanaf nu verdwijnen de gelakte nagels toch vooral weer in de schoen.

Ik zeg het met lichte spijt. Ik had namelijk een een aantal zeer elegante schoenen met open tenen waar mijn tenen -al zeg ik het zelf- bijzonder fraai in uitkwamen. Het zit namelijk zo: mijn linkervoet is een maat groter dan mijn rechtervoet. En dan is een schoen met open teen lastig. Maar deze zomer heb ik er maar liefst twee paar gescoord waarbij dat dankzij het verstelbare hakbandje helemaal geen probleem was.


En dit is helemaal fantastisch voor iemand met grote voeten: een hak midden onder de voet. Eindelijk een kleine-voeten-sensatie!



              

Geen opmerkingen:

Een reactie posten