zaterdag 26 oktober 2013

Geil!

In het kader van het huis verder op orde krijgen richtten de jongste en ik haar kamer opnieuw in. Eerder al pimpten we de eenvoudige witte kast die ze van mijn zusje heeft gekregen. Heel geslaagd! Aan de achterkant plakten we inpakpapier. Dat was minder geslaagd. Dus scheurde ze dat er deze week af en tikten we bij de Mixx een mooi behangetje voor een goede prijs op de kop. Dat plakte ik er achterop. En dat ziet er een stuk beter uit!

De jongste is tevreden over het resultaat en blij met mij. Ze staat tenminste in de badkamer Mamma, je bent de liefste van de hele wereld te zingen. Haar zus is dit weekend thuis. Die zit twee deuren verderop in haar kamer. Ik beplak ondertussen nog een Malmkastje van Ikea, zodat die ook aan de achterkant gezien mag worden. "Ze vindt het geil", zegt de jongste. Ik kijk enigszins verbaasd op. Ik ben dan wel befaamd om mijn focus en concentratievermogen, maar ik heb de oudste toch echt niet horen of zien binnenkomen. Dus ik kijk de jongste vragend aan. "Ik heb haar een fotootje gestuurd", zegt ze. En de bondige reactie van de oudste was: "Geil". Tja, zo gaat dat dus.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten