woensdag 19 februari 2014

Love is in the air

Valentijnsdag is weer onopgemerkt aan ons voorbij gegaan. E. vindt het dikke flauwekul en ik kan niet anders dan het met hem eens zijn. Op facebook word ik vanuit de zijlijn echter wel overspoeld met date-verzoeken en knappe, trouwe mannen die vlakbij mij wonen en in zijn voor serieuze dingen. Misschien dat ze dit soort acties juist plannen rondom Valentijnsdag; wellicht voelen de singles zich extra single als gevolg van al dat gekweel rondom deze dag. Love zal wel in the air zijn.

Op facebook heb ik niet aangegeven dat ik een relatie heb, omdat E. niet van de social media is. Hij wil er niet ingezogen worden.* Als gevolg daarvan ziet facebook mij als single en het gevolg daarvan is dat ik continu een mooi aanbod van gewillige mannen langszij krijg op facebook. Vaak wordt gesuggereerd dat er een verzoek voor je is. Aangezien ik me nergens heb ingeschreven, weet ik dat dat niet waar kan zijn, dus ik klik -mijn nieuwsgierigheid onderdrukkend- NIET. Toch heb ik wel steeds een mooie nieuwe aanvoer. Dat wil ik jullie natuurlijk niet onthouden. Kijk toch eens wat leuk volk. De oogst van een paar uur. En het goede nieuws is: ik heb ze over, dus als iemand van jullie deze mannen wil...be my guest.




























*Hetzelfde geldt eigenlijk voor mijn blog, maar ja: je hebt het niet altijd voor het kiezen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten