vrijdag 13 juni 2014

Mooie mannenmaand

De Oranjestemming heeft ook hier toegeslagen. We zitten nog net niet met een Roy Donders juichpak op de bank. Zelfs niet met een Roy Donders juichpet. Ook al hadden we het gewild, dan was het nog niet gelukt. Ik koop namelijk niet meer in het groot in bij de Jumbo. En ook al deed ik dat wel: in no time waren de Roy Donders juichpakken op. We kunnen er dus gevoeglijk van uitgaan dat hier wel een flink aantal gezinnen in de Roy Donders juichpakken op de bank zitten.

Zo ver gaat het hier niet. De jongste heeft wel de poster met alle wedstrijden en een pen bij de hand. Zo kan ze alle uitslagen bijhouden. Tenminste, dat is de bedoeling. Het enthousiasme is nu nog groot. De uitslag van Mexico tegen Kameroen wordt zelfs geappt als E. en ik ons wekelijkse uitstapje naar de bieb hebben.

Als we thuiskomen zap ik even. Het is namelijk Mooie Mannenmaand op Net 5. "We schakelen straks wel weer over hoor", dreigt de jongste. Vanavond is Russell Crowe de mooie man in de film The Good Year. Dat is teleurstellend. Ik ken de film niet, maar Russell vind ik niet echt een mooie man.  Dat scheelt. Gelukkig is er een troost: Hugo is terug. Toch nog een beetje mooie mannenmaand.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten