woensdag 4 augustus 2021

Ga weg!


Sinds corona zijn we aan de wandel. Iedere avond een rondje. En als het kan een iets langer rondje. Inmiddels is de sportschool weer open. Dus E. is daar weer twee avonden in de weer. Voor mijn aquasporten moet ik nog tot na de vakantie wachten. 

In cadans

Gisteravond wandel ik een rondje in mijn eentje. Ook fijn. Door de cadans vallen malende gedachten op hun plek. Ik loop mijn favoriete rondje - vooral het stukje fietspad langs het kerkhof vind ik fijn. In mei en juni kwaken de kikkers er daar in de sloten langs het pad lustig op los. 

Duikvlucht

Ik loop diep in gedachten tot ik opeens word aangevallen door een stern. Het hoge piepen wordt een ratelend geluid en de stern duikt in volle vaart op me. Vlak boven mijn hoofd vliegt hij weer omhoog. En zo gaat het maar door. De boodschap is duidelijk: ga weg! Geen idee hoe je dan moet reageren. Dus ik reageer niet en loop gewoon door. Na een aantal duikvluchten ben ik blijkbaar uit het bedreigde gebied. 

Birds

En zo heb ik zomaar mijn eigen mini-Birds-ervaring. Vandaag toch maar even een ander rondje kiezen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten