woensdag 5 juni 2013

My little...

Ik heb geen last van goede smaak. Regelmatige bezoekers van mijn blog weten dat allang. Zonder enige gêne kijk ik naar smakeloze programma's als Huisje, boompje, Barbie. En dat is heul fijn, zoals mijn dochter zou zeggen, want dan heb je een stuk meer lol in het leven. Ik kan het iedereen aanbevelen. Als je je niet top voelt: hou je niet in en kijk naar pulp. TV-snacken, dat is het.

Onlangs ontdekte ik per ongeluk nog een programma waar je ook enorm van opknapt: America's worst tattoos. In het programma komen mensen voorbij die spijt hebben van hun tattoo. Nou zou ik zeggen: dat moment komt onherroepelijk. Zou er een plaatje zijn waar je echt nooit flauw van wordt? Ik herinner me nog dat er vroeger bij de Bazooka kauwgom neptattoos zaten. Even aan je arm likken, het plaatje er op de kop op en dan had je een mooi wazig plaatje dat al snel vervaagde. En gelukkig maar, want dan was ik er ook meestal wel weer flauw van. Dus ik kan me niet voorstellen dat je hetzelfde plaatje levenslang zou willen.

De spijtoptanten die in het programma voorbij komen hebben meestal onder invloed van alcohol een tatoeage laten zetten. Lang niet altijd namen ze de moeite om daarvoor bij een tattooshop langs te gaan. Topper van de uitzending was een meisje dat dol was op My little pony. Het leek haar fijn om die tatoeage direct boven haar bilnaad te laten zetten. Haar vriend zou het klusje gaan klaren. Dat was voor hem geen dagelijks werk, dus hij had zich even moed ingedronken. Ik zie het helemaal voor me: vol goede moed begint hij met de kuif van de little pony. Na drie sprieten wijdt hij zich aan een been van het paardje. Toch wel nieuwsgierig geworden wil het meisje tussentijds even kijken naar haar schattige pony. En dan ziet ze slechts de contouren van een lomp en stomp beentje met daarboven ergens een paar haarsprieten. Het lijkt voor geen meter op een een my little pony. In plaats daarvan heeft ze een my little penis boven haar bilnaad. Ze sommeert haar vriend te stoppen en blijft zo dus zitten met de little penis. Het gevolg: diepe schaamte. Daarom klopt ze aan voor een gratis remake bij America's worst tattoos. Dikke pret bij ons. Leedvermaak? Zeker, maar dat mag vind ik als je als wilsbekwame volwassene zulke domme dingen doet. En uiteindelijk komt het allemaal weer goed, want de tattoo-artiesten bedekken de missers met een grotere en mooiere tattoo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten