vrijdag 22 december 2017

Ik jou niet minder

Ik gaf al aan dat ik de laatste tijd naar Simone FM luister. En dan krijg je een goed beeld van de bovenregionale middenstand van Groningen tot Zuid-Drenthe. Zo wordt het weer bij Simone FM mogelijk gemaakt door Autoschade Luchjenbroers uit Emmen. Ook weet ik dat we niet alleen hier in Hoogezand een slagerij  met de dubieuze naam Of je worst lust hebben, maar ook in Winschoten. En ik weet dat als je een kraan of hoogwerker nodig hebt, je gerust bij Freddie Pertien aan kunt kloppen. Allemaal parate kennis opgedaan uit de reclameblokjes van Simone FM.

Genieten

Waar ik bij Simone FM nog het meest van geniet zijn de gesprekjes met echte Noorderlingen. Het zijn Noorderlingen, dus zijn de gesprekjes kort. Heel kort. Ook geen hysterische taferelen bij het winnen van een prijs. Zo hoor ik het graag. Dan voel ik me thuis. Laatst hoorde ik het volgende prachtige staaltje voorbij komen.

Bert Vos van Simone FM: 'Ik wens jou hele fijne kerstdagen toe'
Deelnemer: 'Ik jou niet minder'

Briljant. Ik zie commerciƫle mogelijkheden.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten