donderdag 29 december 2022

Lekker bezig, bijtje!


Ik ben een volwassen vrouw. Rijp, vanuit sommige invalshoeken een senior zelfs. Ik kijk al sinds jaar en dag naar programma's waarbij je vader en moeder eigenlijk mee moeten kijken. Ik doe mijn eigen bankzaken. En ook vandaag wil ik daar even mee aan de slag. 

960 betaaltransacties

Dus open ik mijn app. Daar stuit ik op de volgende boodschap: Wist je dat ... je dit jaar al 960 betaaltransacties hebt gedaan? Lekker bezig, bijtje! Fijne feestdagen. Op zich ben ik dol op weetjes. 960 betaaltransacties dus. Ik denk direct: dat kan ook wel wat minder. Misschien moet ik daar maar eens een target voor stellen in 2023. Maar Lekker bezig, bijtje!?!... Alsjeblieft zeg. Ik ben niet achterlijk. Mijn moeder zou zeggen: Ik ben toch zeker niet SENIEL? Dus spreek me dan ook niet zo aan.

Zeker niet in Noord-Nederland

De ING is een volwassen organisatie. Er wordt ongetwijfeld een godsvermogen uitgegeven aan marketing. Daar werken ze vast met klantprofielen. Maar hier slaan ze de plank toch beslist mis. Ik vraag me af of er een zichzelf respecterende man of vrouw van mijn leeftijd is (of van welke leeftijd dan ook), die zo wil worden aangesproken. En als die al bestaat, dan zeker niet in Noord-Nederland. Daar zouden ze aan het klantprofiel moeten toevoegen: EEVM NORMOAL DOUN.


De illustraties op mijn blog zijn afkomstig van Boomerang CardsHier vind je deze.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten