woensdag 6 juli 2011

Opbouwende kritiek


Ik heb niet te klagen over opbouwende of afbrekende kritiek. Dat biedt me volop gelegenheid om mezelf te verbeteren. En dat doe ik dan ook: dag na dag na dag. Vandaag verbeter ik mijn blog van twee dagen geleden.

Deze keer werd ik geprikkeld door de opbouwende kritiek van de jongste. De kinderen lezen mijn blog namelijk ook wel eens mee. Als ik over de kinderen blog, dan lezen ze het altijd voor publicatie. Alleen als zij het goed vinden publiceer ik zo'n stukje. Maar ze lezen ook op andere momenten wel eens mee. Dat gebeurt meestal achteraf. Zo las de jongste mijn stukje over Meezingen. "Kijk mam, daar had je nou ook even het stukje van Wicky de Viking bij moeten doen." "Denk je?", zeg ik. "Ja, natuurlijk, dat weten de mensen toch niet." Gelukkig heb ik hier iedere dag de kans om dingen bij te stellen. Dus mensen bij deze: de intro van Wicky de Viking.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten