woensdag 19 maart 2014

Knap gedaan meisje!

Ruim een week geleden hadden we op het werk op vrijdag een grote internetstoring. Lastig, want dan ligt alles op zijn gat. Geen internetverbinding, geen toegang tot de systemen. Het blijkt achteraf te gaan om een grote landelijke KPN-storing. Gelukkig hebben we nog wel telefoon. Er wordt dan ook wat afgebeld om iedereen op de hoogte te stellen. Een bericht op intranet lukt ook niet.

Later op de morgen krijg ik een telefoontje dat het zich weer heeft opgelost. Of ik dat even op intranet wil plaatsen. En dat wil ik natuurlijk best doen. Ik plaats het zowel op het 'oude' intranet als op het nieuwe sociale intranet dat nog in ontwikkeling is. Het berichtje dat ik plaats noem ik  Landelijke storing KPN opgelost. Als ik maandagmorgen weer op het werk kom ben ik de grote KPN-storing natuurlijk allang vergeten.

Tot ik dit mailtje lees. In de onderwerpregel lees ik het volgende:

Betr: Landelijke storing KPN opgelost door Jannie Strijk. 

En het berichtje zegt: Staat op intranet. Knap gedaan, meisje! :-)

Het sociale intranet personaliseert alles zonder een duidelijk onderscheid te maken tussen de auteursnaam en de titel. En dan krijg je dit. Je weet altijd wie een bericht gepost heeft en soms lijkt het of er nog meer dan dat gebeurd is.

Ik stuur haar dan ook het volgende antwoord. Ik ben ook erg trots op mezelf. ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten