woensdag 31 januari 2024

Relax & Chill

Ik ben goed bezig. Ik maak massa's Spotify-minuten en ik maak heerlijke playlists aan. Ik ben zeer te spreken over mijn eigen smaak. Dat ventileer ik ook regelmatig. Al vindt Spotify het allemaal een beetje somber. Ze raden me voortdurend droevige mixen aan. En ik moet eerlijk zeggen: ik ben inderdaad niet vies van een droevige mix. Dat kan ik met mijn van nature opgewekte inborst best hebben.

Buitencategorie 

Mijn relax & chill lijst speelt als E. en ik een broodje eten. Ik zie E. scherp luisteren naar een nummer. Hij is de onbetwiste muziekkenner in huis. "Weet je wat dit is?" "Reason to believe van Tim Hardin" antwoordt E. zonder met de ogen te knipperen. "Dat is te gemakkelijk", zeg ik. Ik aarzel niet en doe een Leo Blokhuisje: "Ik wil het nummer en de uitvoerende horen." Het nummer klopt. E. denkt even. "Karen Dalton", zegt hij dan. "Het was een gokje." geeft hij toe als blijkt dat het goed is. "Zij was bevriend met Tim Hardin." Ik zou het zo onderhand moeten weten, maar ik ben weer onder de indruk. Hij is echt buitencategorie. En ik heb hem aan de haak geslagen. Ik ben altijd al goed bezig geweest.

De illustraties op mijn blog zijn afkomstig van Boomerang CardsHier vind je deze.


De soundtrack bij de blog is:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten