zondag 7 april 2013

Met Johnny op de band

Lang waren we niet op Schiphol. De heenreis waren we namelijk te laat en op de terugreis waren we snel weer weg. We konden zo doorlopen naar de intercity naar Groningen. Toch spotten we maar liefst twee bekende Nederlanders! Op de heenreis zag mijn moeder Ruud Gullit van voren. Hij stapte stevig door, dus ik zag 'm alleen van achteren. "Hij zag er beter uit dan op televisie", zegt mijn moeder. "Best een leuke man om te zien". Dat gold ook voor zijn achterkant. Als ik op mijn moeder afga heb ik dus de kont van Ruud Gullit gezien. Maar goed, van achteren had het iedereen kunnen zijn.

Op de terugreis troffen we nog een bekende Nederlander. We stonden op de loopband keurig rechts om mensen met meer haast de ruimte te geven. Mind your step klinkt de metalige stem uit de speakers bij iedere op- en afstap van de loopband. "Mind your step", zegt mijn zus tegen mijn moeder als ze op de loopband stapt. "Mind your step", klinkt een stem achter haar. Iemand legt een hand op haar schouder. En aan die hand zit Johnny de Mol vast. "Hoi", zegt Johnny als hij bijna neus aan neus aan ons voorbij loopt. Hij kijkt ons recht aan. Het moet bizar zijn als eigenlijk iedereen je kent. Johnny is daar duidelijk niet erg gespannen onder. Hij is een leuke vent. Ook live.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten