zaterdag 4 januari 2014

When I'm gone

De afgelopen twee weken waren een blogluwe periode. In deze twee weken vakantie had ik de geest niet echt. Het was weer een beetje inkakken, die laatste twee weken van het jaar. Iedere keer denk ik dan: "Misschien heb ik het wel gehad, mijn blogperiode. Misschien ben ik er overheen." En dat kan natuurlijk ook. Je weet het maar nooit.

Ook in huis blijft het niet onopgemerkt dat het op mijn blog akelig stil blijft. De jongste stuurt me via de mail namelijk een tip.

ik heb een leuk blogitem voor je...
en ja het gaat weer over een liedje!
dit keer over cups van Anna Kendrick
dat vind ik ook een geweldig nummer
die staat o.a. in mijn top 10
het liedje is ook wel bekend uit pitch perfect
maar dan als when i'm gone
het liedje is een enorme hype nu maar ook wat ze met die bekers doen
je hoeft alleen maar cups te zeggen in welke ruimte dan ook en iedereen weet waar je het over hebt. iedereen wil het kunnen met de bekers.
ik ben echt een heuse fan en de videoclip is Formidable ;)
 

En ja, ik wil het ook kunnen: dat met die bekers!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten