vrijdag 11 mei 2007

Netjes!

Het computeren gaat hier thuis blijkbaar met nogal veel geweld gepaard. Zo was de roldeur van onze computerkast volledig doormidden gescheurd. Ik was gelukkig niet in de buurt, want met mijn reputatie was het voldoende geweest als ik ten tijde van het ongelukje in huis was geweest. Hoe krijg je nou zoiets? Hoogstwaarschijnlijk is 'ie net te vaak van grote hoogte naar beneden gekieperd (en ja inderdaad wordt dan toch nog van alle kanten met een beschuldigende vinger naar mij gewezen - volkomen onterecht!).

Het handvat kon dus niet meer omhoog en het roldeel niet meer omlaag. Maar daartussen was het prima computeren. En om de stof te weren werd het roldeel dan handmatig weer bij het handvat gebracht en zo leek het net echt.

Wie schetst dan ook mijn verbazing dat hier eergisteren een nieuwe roldeur in een doos voor de kast stond! Had E. besteld. Die vond het toch niet zo handig. Gisteren heeft hij de oude roldeur verwijderd en de nieuwe er met onze oudste weer in gezet. Bij het verwijderen van de oude deur bleek de fatale scheur niet de enige te zijn.

Van de ene verbazing nog niet bekomen val ik dan alweer in de andere! Want wat blijkt? We kregen gisteren een nota voor de deur, maar vandaag viel er een creditnota op de mat. De deur werd gratis vervangen. Blijkbaar nog in de garantieperiode zonder dat we het zelf wisten. Waar maak je dat nog mee? Bij Top DeQ!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten