donderdag 30 augustus 2012

In de prijzen

"Daar ga ik aan meedoen", zeg ik tegen E. Er worden twee gratis kaarten met de reis en een overnachting vergeven voor het concert van Van Morrison in East Belfast. Ik zie het berichtje voorbij komen, omdat ik op Facebook fan ben van Van. Van werd in Oost-Belfast geboren, dus voor hem is het concert een thuiswedstrijd. "Dan gaan we naar Oost-Belfast!", zeg ik tegen E. Daar zijn we nog niet geweest. "Er staat wel bij dat het alleen voor mensen uit Groot-Brittannië en Ierland is, maar dat vind ik onzin. Ik ga gewoon meedoen. Dan kopen we zelf wel een kaartje naar een bestemming in Engeland." Ik vul het in en het wordt geslikt. Ik krijg een bevestigingsmail dat mijn inzending succesvol was. Okee, de kans dat ik eruit gekozen word is klein, maar het gevoel dat ik in de prijzen zou kunnen vallen is fijn. 

Datzelfde gevoel heb ik als ik vanavond in mijn mailbox een mailtje ontvang van Ivomar. Dat is het bedrijf waarvoor ik producten beoordeel. Vandaag moet ik een productverpakking van een nieuwe maaltijdrijst beoordelen. Ik moet daar natuurlijk enigszins gesloten over blijven, want het product is nog niet op de markt. Nadat ik 101 vragen heb beantwoord, komt de vraag waar ik natuurlijk op wacht: "Hebt u in de komende twee weken tijd om dit product te testen?" Ik kan kiezen tussen 'ja' en 'nee'. Ik vink 'ja' aan, maar als het een open vraag was geweest had ik geschreven: TUURLIJK! Heerlijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten