vrijdag 26 juli 2013

When in doubt use a star

Een tijd geleden schafte ik me een nieuwe sleutelhanger voor mijn autosleutels aan. Onze zoon haalde zijn rijbewijs en dat leek me een goed moment om een sleutelhanger met daarop Mum's car aan te schaffen. Maar vorige week sneuvelde die sleutelhanger. Ik had 'm in de broekzak van mijn spijkerbroek gestopt. En daar is 'ie gesneuveld onder de druk van mijn machtige dijen. Die nu natuurlijk door al dat van A naar B fietsen nog machtiger zijn geworden.

Vandaag kocht ik een nieuwe sleutelhanger, want zonder sleutelhangers ben ik mijn sleutels steeds kwijt. Deze keer koos ik voor een rode ster, een flexibele rode ster om akelige ongelukken te voorkomen. Het is echt een topexemplaar en ik ben er dan ook  erg blij mee. "When in doubt use a star", zegt E. Ik kijk hem niet-begrijpend aan. "Dat is een designgrondregel", zegt E. Ik was niet in doubt, maar ik kan me er van alles bij voorstellen. Altijd goed, een ster.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten