woensdag 11 september 2013

Beter naar de Gamma

Vanmorgen ben ik met de auto op pad, druk bezig met een aantal huisverbeteringsacties. Ik hou het overzichtelijk; ik doe maar een paar winkels aan, maar gelukkig met een goed resultaat: plakhaakjes, viltjes voor onder de stoelen, opbergers. En dan thuis direct alles weer wegwerken en ordenen. Het klinkt simpel, maar je kunt er een dagtaak aan hebben. Soms stemt het je tot tevredenheid, soms ben je gewoon bekaf.

Vandaag slaag ik voor 75%. Niet gek. Het enige wat niet is gelukt is de afstandsbediening voor het raam boven onze vide. Na een zoektocht op internet vond ik de Praxis als een van de leveranciers. Maar daar was het niet meer voorradig, of gewoon helemaal uit de voorraad. Bij de tegenoverliggende Gamma konden ze me wel helpen, maar met een grijs exemplaar. Voor de witte variant moet ik nog een weekje wachten. Maar goed, het is niet voor het eerst: de Gamma is beter gesorteerd dan de Praxis. Dus in het vervolg eerst maar naar de Gamma.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten