woensdag 25 juli 2007

Groeten uit Arhus



Vakantie vieren betekent zonder tijd leven. Dat ging tot nu toe goed. Maar nu zitten we hier in Arhus. En hier leven we op de tijd: douchen, vier minuten. Van die vier minuten ben je eerst al een minuut kwijt om te kijken hoe het werkt en dan duurt het nog eventjes voor het water warm is. Vervolgens is het zaak om snel je haar te wassen, je in te zepen en af te spoelen. Het doet een beetje denken aan het douchen na het gymen op de basisschool. Onze kinderen hadden een juf die stond te tellen: 1,2,3 voor de voorkant en 1,2,3 voor de achterkant. Klaar!

En nu het bloggen. Ik zit hier achter een morsige computer mijn ding te doen. Alles kleeft een beetje. De muis rolt met tegenzin over het kleffe matje. Eigenlijk zou ik me na het bloggen weer moeten douchen, zo voelt het aan. Rondom me wordt er gebiljart, getafelvoetbald en de klok loopt. Met het pasje heb ik me voor 20 kronen 20 minuten internettijd gekocht. En dan is het ook zaak om af te ronden en op te slaan, want na 20 minuten knalt het er gewoon uit. Dan ben je alles kwijt.

Dat is nog eens een deadline!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten