maandag 21 mei 2012

Heterdaadje

Ik was vanavond net lekker bezig om de oudste te taggen op facebook. Eigenlijk in de verwachting dat de door mij getagde foto's dan ook op mijn facebookpagina zullen verschijnen. Ze heeft namelijk 160 foto's van haar uitstapje naar Praag geplaatst en daar heeft ze werkelijk iedereen in getagd - behalve zichzelf. Ik ken haar goed en herken haar uit duizenden, dus het is voor mij maar een eitje om haar te taggen. Daar ben ik net lekker mee bezig als ik ruw via de chat door de oudste word gestoord:
Zij: MAM, houd daar mee op! 
Ik: Ik was net lekker bezig - heb me nog ingehouden, want ik heb je niet overal in getagd.
Ben ook eigenlijk nog niet klaar toch? 
Zij: Nee, dat is helemaal niet nodig, de foto's staan immers al op mijn facebook!
Ik: Dan denken de mensen: wie is toch dat leuke meisje dat steeds niet wordt getagd?
Zij: Dat denken ze helemaal niet, aangezien ze mijn kop ernaast zien staan op mijn profielfoto 
Ik: Ja, maar die is een beetje van veraf. Dat is dan wel weer jammer.

Typisch geval van een heterdaadje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten