dinsdag 19 juni 2007

Over en weer



Toegegeven, ik heb niet veel maatgevoel. Dat werkt overal in door. Ook in het bloggen. Zomaar ineens heb ik een uitbarsting en dan schrijf ik ineens vijf stukjes. Zo ook deze avond. Ik ben druk bezig. En waarom ook niet? De tv is overgestapt op het zomerprogramma. Buiten is het akelig warm, dus ik zit hier prima. Ik roep mijn oudste en vraag haar haar oma te bellen. Ze moet even iets navragen voor een stukje. Dat doet ze met plezier. E. zegt tegen onze dochter "Zeg maar: vanuit de hectische redactieruimte van Praats". Ze doet het niet, vraagt de gegevens en geeft ze aan mij door. Zo, weer een stukje klaar. Ik zie het wel aan hem. Hij verkneukelt zich. "Nou, nou,  wat een koorstachtige drukte in de redactieruimte van Praats zeg". Hij vindt het erg leuk, loopt nog net niet dijenkletsend door het huis. "Pas op hoor, of ik blog erover", zeg ik. Kijk, dat vind ik dan weer leuk. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten