woensdag 30 april 2014

Embarrassing bodies

Wij zijn echte bofkonten. Zijn wij in Newcastle, is daar juist deze dagen de uitzending van Embarrassing bodies gaande. De truck staat niet ver van ons hotel in een drukke winkelstraat. Thuis mag ik niet naar Embarrassing bodies kijken in verband met het hoge onsmakelijkheidsgehalte. In het programma laten mensen namelijk hun medische aandoening zien waar ze zich diep voor schamen. Denk aan een fistel op een plek waar je die echt niet wilt hebben, een doorontwikkelde aambei of een andere aandoening - bij voorkeur in de schaamzone.

De oudste zet me even op de foto voor de truck. Een lid van de crew spreekt me aan. Of ik ook iets heb waar ik mee voor de camera's wil. "No thank you", zeg ik "there is nothing embarrassing about my body." "Nooo", zegt hij. De man is expert, dus dat ziet hij natuurlijk zelf ook wel. Het was vast een beleefdheidsvraag. Hij is tenslotte een Engelsman.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten