zondag 27 februari 2011

Niet meer hetzelfde


De zondagavond zal niet meer hetzelfde zijn. Volgende week zit ik hier verweesd op de bank, met niets dan het kale besef dat het weekend voorbij is. Boer zoekt vrouw zit er namelijk op. Normaal gesproken is de vrijdag het hoogtepunt van het weekend. Ook de afgelopen weken was dat nog wel zo, maar de zondagavond kwam er toch wel heel dicht bij. Week na week steeds een stapje dichterbij de climax: de juiste vrouw voor de boer. Onderweg mooie momenten, maar ook pijnlijke en tenenkrommende intermezzo's. Ik had duidelijke denkbeelden over welke vrouwen de juiste vrouw voor de verschillende boeren zouden zijn. Dat Gijsbert voor Femke moest gaan was voor mij duidelijk. En ook bij Annemiek en Richard was het duidelijk. Behalve bij Frank werd ik verrast. Ik had gedacht dat hij niet op Anita zou willen wachten, maar dat deed hij wel. Vorige week zagen we al bij wie de chemie aanwezig was en bij wie niet. Dat Marcel voor Ksenia zou gaan was allang duidelijk, maar Ksenia liet Marcel in de kou staan. En vorige week werd duidelijk dat Adriaan en Annemarie ook geen match waren. Sneu en pijnlijk om te zien, ik had hen ook een vrouw en man gegund. Het verhaal gaat verder natuurlijk, maar wij kijken niet meer mee. Ik val in een zwart gat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten